ΝΕΑ arrow ΑΡΘΡΑ arrow Υπερβολή εταιριών internet cafe franchise, μέρος 2o
Υπερβολή εταιριών internet cafe franchise, μέρος 2o PDF Εκτύπωση E-mail
(3 ψήφοι)
Γράφει ο/η administrator   
27.04.07

Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε απο ιδιοτήτη internet cafe και αναγνώστη του site και αναδημοσιεύεται με παράκληση του. Το άρθρο εκφράζει προσωπικές απόψεις και όχι κατ ανάγκη τις απόψεις της συντακτικής ομάδας του Netcafe.gr

Υπερβολή εταιριών internet cafe franchise, μέρος δεύτερο.

Ζήλεψα τη διαμαρτυρία του κ. Δημητρόπουλου και αυθαίρετα του παίρνω την σκυτάλη.

Φαίνεται πως στον κλάδο μας τα πράγματα έχουν ξεφύγει και κάποιοι θεωρούν τον εαυτό τους αυτοκράτορα.

Ο λόγος για τη συνέντευξη του Συμβούλου των eglobal σε αθηναϊκή εφημερίδα. Ακόμη μια φορά η υπερβολή συναντά τον μύθο. Και στην Ελλάδα ο καθένας ζει τον δικό του ΜΥΘΟ. Δείτε εδώ τη συνέντευξη

Και εντάξει ο καθένας έχει τη δική του σεβαστή ιστορία. Άλλος ξεκίνησε από καθαριστής, άλλος με χρήματα του πατέρα του, άλλος με πιο συμβατικές δουλειές και άλλος με ρίσκο το κεφάλι του.

Όλοι κάπου φτάνουν, όλοι κάτι έχουν να πουν και λίγο ως πολύ θεωρούν τον εαυτό τους επιτυχημένο, σύμφωνα με τα δικά τους μέτρα και σταθμά.

Όμως από τη συνέντευξη του κ. Κατοστάρη θα κρατήσω 2 εκπληκτικά σημεία: Το πρώτο ότι έφτασε εκεί που δεν έφτασε ο κ. Χατζηιωάννου και το δεύτερο ότι τα στοιχεία της εταιρίας του θα τα ζήλευε και το ….google!!!


Το έλεος το ίδιο κύριοι. Σας παρακαλώ λυπηθείτε μας κύριοι. Κι εσείς κ. Κατοστάρη που τα διαβάσατε –Να’ σται καλά και μπράβο εκεί που φτάσατε- αλλά μήπως έπρεπε να πείτε: «κ. Ζαχαρέ, Υπερβάλετε». Γράψτε για τις επιτυχίες μου αλλά όχι τέτοιες συγκρίσεις.

Εκτιμώ τον κ. Ζαχαρό και τη δουλειά του, αλλά εδώ –δεν ξέρω πως- υπάρχουν στοιχεία που βγαίνουν στο χαρτί αβασάνιστα.

Θα παίξω το παιχνίδι των ερωτήσεων:

1. Τι κύκλο εργασιών δήλωσε ο Κ. Χατζηιωάννου; Το γνωρίζει ο δημοσιογράφος του Θέματος;

Επειδή κι εδώ βάζετε συνολικό κύκλο (ο τζίρος των καταστημάτων δεν είναι στο σύνολο διότι πολλές από αυτές είναι ανεξάρτητες ΟΕ) μήπως θέλετε να βάλετε το συνολικό κύκλο των επιχειρήσεων του κ. Χατζηιωάννου; Ή μήπως επιλεκτικά τραβάτε τα κομματάκια που σας βολεύουν;

2. Το Google τι ακριβώς θα ζήλευε; Και ποιος σας είπε ότι η Google έχει στη στρατηγική της 22αχρονα παιδιά-φοιτητές και 300 εργαζόμενους;

Ίσως να ζήλευε και η you Tube, αλλά τα συστήματα της είναι αυτόματα…


� άμε πάλι στις υπερβολές:

Καταστήματα:

52 καταστήματα. Μάλιστα.

Στο site της εταιρίας αναγράφονται:

32 καταστήματα με διεύθυνση

7 χωρίς διεύθυνση

7 που ακόμη χτίζονται

Σύνολο 46.

Στην ουσία δηλαδή μόλις 32 έχουν στοιχεία. � ως καταστήματα που χτίζονται ή που δεν έχουν διεύθυνση (υπάρχουν;) ούτε τηλέφωνο «μετράνε» σαν δύναμη μιας εταιρίας; Υπάρχουν;

Και τι σημαίνει πολλά μαγαζιά; Επιτυχία; Αν εγώ έχω 5 καταστήματα και δουλεύουν τα 2 είναι επιτυχία; Αν έχω 100 και μόλις το 30% είναι κερδοφόρο ενώ τα άλλα παλεύουν για επιβίωση, είναι επιτυχία;

Τζίρος: Και αν είναι αληθινό το 8.000.000 κύκλος εργασιών των καταστημάτων / 52 καταστήματα σημαίνει ότι το κάθε κατάστημα βγάζει 153.800€ το χρόνο/ 12.750€ τον μήνα. Βάλτε τα έξοδα (γραμμές και 6 εργαζόμενοι κάθε μέρα+ ενοίκια+ ΦΟΡΟΙ + αποσβέσεις +Φ� Α+ άδειες +ΔΕΗ) τότε τα περισσότερα δεν θα κάνουν απόσβεση ποτέ. Επομένως λέτε νούμερα, αλλά προσέξτε τι λέτε. Αν τα καταστήματα είναι 32 (όσα και δηλώνετε στο site) τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα αλλά και πάλι δεν λύνουν το πρόβλημα. Όσο για τον ισολογισμό της εταιρίας πουθενά δεν τον είδα δημοσιευμένο όσο και αν έψαξα.

Μέλη: Για τα 120.000 μέλη δεν θέλω να μιλήσω. Τόσα και περισσότερα δηλώνουν όλοι. Αν τα αθροίσω σε 6-7 μεγάλες αλυσίδες μάλλον κοντεύουμε το 1/10 το πληθυσμού της Ελλάδας!!!.

Τώρα αν για μέλος περνιέται και ο περαστικός που κάποτε είδε φως και γράφτηκε, τότε τι να πω. Έτσι κι εγώ στο δικό μου μαγαζί έχω 8.000 μέλη (τόσο γράφει το πρόγραμμα μου) κι όμως δεν με επισκέπτονται πάνω από 200 άτομα την ημέρα.

Επίσης πρέπει -αφού τα λέμε όλα σαν φίλοι- στη συνέντευξη να πούμε και για τα μαγαζιά που κλείσανε (3ή 4 αν δεν κάνω λάθος) και που ήταν στο προηγούμενο site αλλά όχι σε αυτό. Μιλάμε για Αλεξανδρούπολη, Νεάπολη κλπ) τα οποία πήγαν με άλλη αλυσίδα ή έκλεισαν.

Τέλος, το concept του Κ. Χαζηιωάννου είναι τελείως διαφορετικό από ότι του κ. Κατοστάρη. Είναι εντελώς διαφορετικό αντικείμενο. Το ένα αφορά ΜΟΝΟ Internet υπηρεσίες με αυτόματο σύστημα (χωρίς υπαλλήλους) ενώ το άλλο αφορά Gaming και Internet Υπηρεσίες. Όταν το 70-80% των πελατών είναι gamers καταλαβαίνουμε όλοι την διαφορά.

Κύριοι των αλυσίδων να προσέχετε τι λέτε. Οι άνθρωποι δεν τρώνε κουτόχορτο και δεν αντέχουν άλλες φανφάρες.

Θα ήθελα να δω την απάντηση του κ. Κατοστάρη, (όχι σαν την προηγούμενη των inspot που ακόμη απαντάνε), ή του αρθρογράφου κ. Ζαχαρού Σταμάτη.

Λέω να κάνω ένα Blog γιατί προβλέπω το Netcafe να μη μπορεί να μας φιλοξενήσει με τόσα που γράφουμε και φυσικά συνέχεια έχουν και άλλες αλυσίδες (The web, gnet, Bnb, Explorer klp) αν αρχίσουν και αυτές και λένε τέτοια (όπως κάτι αφίσες για μεγάλες γραμμές στις βιτρίνες).

Κι εγώ με τη σειρά μου θα στείλω το mail σε όλες τις αλυσίδες . Ελπίζω την επόμενη φορά να σκεφτείτε ότι αυτά που λέτε και παρουσιάζετε πρέπει να είναι ειλικρινή και μετρημένα.

Επίσης κοινοποιώ το παρόν στον κ. Χατζηιωάννου, τον κ. Ζαχαρού και τον κ. Κατοστάρη με fax ή email.

Με τιμή

Μ. � απακώστας





Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Technorati!Spurl!Furl!Blogmarks!Yahoo!Ma.gnolia!

Πρόσθεσε το στα αγαπημένα σου (77) | Παρέθεσε αυτό το άρθρο στο site σου | Προβολές: 9622

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο
RSS comments

Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν ένα σχόλιο.
Παρακαλώ κάντε login ή εγγραφείτε.

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.6
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Προηγ.   Επόμ. >
Hellenic Gaming League

Join the cause!

GameBook 2011


ΣΩΜΑΤΕΙΟ Internet Cafe

Advertisement

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ

Στείλτε και εσείς το δικό σας άρθρο

Login Form






Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφή

Sponsorship

netcafe.gr feeds